Després d'un any d'aturada per la pandèmia, Viladrau ja ho té tot a punt per al retorn de la Fira de la Castanya. Enguany, les activitats, que se celebraran el cap de setmana del 23 i 24 d'octubre, s'han adaptat a les mesures sanitàries derivades de la situació actual.
Per tant, l'esdeveniment proposa un nou format que concentrarà totes les activitats en un espai delimitat al centre del poble, on hi haurà un espai d'actuacions que acollirà espectacles familiars; un espai on es podran comprar castanyes fresques i torrades; i una zona de parades amb productes de proximitat, la majoria relacionats amb la castanya. Com a novetat, Viladrau proposa un espai on es faran tallers familiars a càrrec del col·lectiu d'artistes Viladr'art.
Tots els espais de la fira comptaran amb control d'aforament si així ho estableix la normativa sanitària vigent i caldrà inscriure's prèviament per participar en les activitats. Més endavant es donarà a conèixer la programació.
Tal com recullen en una nota, per a l'alcaldessa del Viladrau, Noemí Bastías, la tornada de la fira "ajudarà anímicament", ja que es tracta d'un acte "vinculat a la cultura popular i festiu" i alhora ajuda a reactivar "econòmicament diferents sectors del municipi".
D'altra banda, la nit del 31 d'octubre Viladrau serà l'escenari del 24è Ball de Bruixes, aquest any amb un format més reduït per poder garantir el compliment de les mesures sanitàries. Un espectacle teatralitzat de música, dansa, llum i foc que es representarà a les 21h i a les 22.30h i que commemora un dels seus episodis històrics més tràgics: la persecució de les bruixes.
[plantillacoronavirus]
Viladrau escalfa motors per a la Fira de la Castanya
Les activitats, que se celebraran el cap de setmana del 23 i 24 d'octubre, estaran adaptades a les mesures sanitàries
ARA A PORTADA
-
Vic vol limitar l'obertura d'alguns negocis per garantir «un comerç de qualitat i proximitat» Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Té un accident a la C-17 a Tona, fuig a peu amb les filles menors d'edat i dona positiu en drogues Redacció
-
El documental «The Last Expedition», Flor de Neu d'Or del 43è Festival de Cinema de Muntanya de Torelló Redacció
Publicat el 12 d’octubre de 2021 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
La campanya d'estiu i tardor de regulació i informació al pantà de Sau atén més de 8.000 persones
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic detenen un multireincident al barri del Sucre
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu obre la convocatòria per adjudicar 78 parcel·les d'hort
-
Societat
La nova exposició del MEV explora l'ús d'objectes quotidians medievals per connectar amb la dimensió espiritual
-
Societat
Restablerta la circulació a l'R3 entre la Garriga i Puigcerdà
-
Societat
Roda de Ter impulsa un procés participatiu per abordar la problemàtica del trànsit
