[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=T5-UfVwoKf8[/youtube]
Les trucades de veu per WhatsApp ja es poden activar, tot i que de moment només estan disponibles per a Android. Segons explica el web especialitzat "Gizmodo", aquests són els passos a seguir si voleu gaudir del servei:
- Instal·lar l'última versió de WhatsApp (disponible al seu web)
- Aconseguir que algú que disposi del servei us truqui.
- Si fent això no us funciona, esborreu el "caché", totes les dades, desinstal·leu l'aplicació i després, activeu-la de nou.
Quan tingueu el servei de trucades activat us apareixerà a la part superior de cada xat una icona amb un telèfon. També disposareu d'una nova pestanya amb l'historial de trucades fetes des de l'aplicació.
WhatsApp activa finalment el servei de trucades
Societat
Us expliquem els passos per poder gaudir del servei
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de març de 2015 a
les 19:14
Actualitzat el
07 de març de 2015 a les
19:17
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
