La nova reunió entre Pedro Sánchez i Pablo Iglesias a la Moncloa ha acabat sense acord, segons confirmen fonts socialistes. Des de Ferraz asseguren que el líder de Podem no es mou de "l'exigència" d'un govern de coalició mentre que el president en funcions li proposa un govern de cooperació en tres àmbits: programàtic, parlamentari i institucional. Tot i incorporar-se la novetat d'una comissió de seguiment del possible acord de governabilitat, la reunió no ha servit per avançar en les posicions.
Les mateixes fonts apunten que els d'Iglesias no descarten votar en contra de la investidura però el PSOE manté que al juliol Pedro Sánchez es sotmetrà a la votació sigui amb l'acord de Podem o sense. Tanmateix, destaquen que la reunió ha estat "cordial" i que ha durat una hora.
Acaba sense acord la nova trobada entre Sánchez i Iglesias per la investidura
Fonts socialistes asseguren que Podem no es mou de "l'exigència" del govern de coalició i es planteja votar en contra del líder del PSOE al Congrés
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2019 a les 18:05
Et pot interessar
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política Derrota d'Illa al Parlament: l'oposició tomba la mesura estrella dels 200.000 pisos
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors
-
Política El PSC votarà en contra de negociar el referèndum d'autodeterminació que demanava Junts