La CUP condiciona la investidura de Carles Puigdemont a tancar un acord per "desplegar la República". En aquest sentit la diputada Natàlia Sánchez ha detallat després del consell polític d'aquest dissabte que les negociacions amb ERC i JxCat “no estan tancades”, però ha comentat que “avancen” sobretot en matèria social.
Així, ha explicat que fruit de les converses, la CUP ha “aconseguit que JxCat i ERC acceptin no renovar els convenis amb les escoles que segreguen per sexe, i que el 2018 les escoles de l’Opus no estiguin finançades amb diners públics”.
“Quantifiquem amb 40 milions d’euros aquests convenis, que ara demanem que vagin a revertir en l’educació pública, de qualitat i laica”, ha sentenciat. De la mateixa manera, s’ha dirigit als comuns per demanar-los que “se sumin a les negociacions de la materialització social de la República”.
Acord de CUP, JxCat i ERC per deixar de finançar les escoles que segreguen per sexe
Política
Les negociacions per la investidura inclouen "eliminar els concerts a les escoles de l'Opus"
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2018 a
les 19:13
Et pot interessar
-
Política
Alhora es presenta al 29-N amb l'ànim de «sabotejar Espanya»
-
Política
Habitatge i tropicalització
-
Política
Més per Mallorca i el PSOE pacten anar junts al Senat per disputar cinc escons al PP
-
Política
L'hora dolça de Joan Baldoví
-
Política
Entre la nostàlgia i l'oportunitat: per què Puigdemont, Junqueras i Colau continuen a primera fila?
-
Política
Conde-Pumpido admet que el TJUE va donar un «aval molt important» a l'amnistia
