Així es recuperen les tortugues babaues nascudes a la platja Llarga de Tarragona. Quan van ser localitzades el passat 30 d'octubre mostraven signes de debilitat, ja que portaven moltes hores enterrades i pel tipus de compactació de la sorra i la forma del niu no haurien pogut acabar sortint a la superfície pels seus propis mitjans.
Després de constatar que no se'n podrien sortir si eren alliberades al mar, van ser traslladades al centre que el departament d’Agricultura té al Parc Natural del Delta de l’Ebre, al Canal Vell. Este és l'aspecte que ofereixen amb 14 dies de vida.
ARA A PORTADA
-
Societat Un incendi al Solsonès se suma al d'Aiguamúrcia i complica l'operatiu dels Bombers Marc Orts i Cussó
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Actualització: Els Bombers despleguen recursos terrestres i aeris per sufocar un incendi de vegetació a Lladurs Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
15 de novembre de 2014 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Política
Ofensiva de Junts per portar el concert econòmic al Congrés dels Diputats
-
Política
ERC demana a Junts que no bloquegi el nou finançament per «pànic electoral» a Aliança
-
Política
Illa defensa el nou finançament a Madrid: «Prou desconfiança amb Catalunya»
-
Política
La Fiscalia retira l'acusació contra Vergés i Argimon per la vacunació de policies
-
Política
El CNI admet que va espiar David Fernández i Carles Riera amb Pegasus
-
Política
El veredicte definitiu de l'amnistia: Europa asfaltarà el retorn de Puigdemont?
