El president de la Generalitat, Pere Aragonès, i el rei d'Espanya sí que coincidiran demà a Barcelona, tot i que no en l'acte protocolari del sopar organitzat pel Cercle d'Economia. Ho faran de manera prèvia en una trobada informal amb empresaris coreans, segons han confirmat fonts de Presidència a l'ACN.
Aragonès acudirà a aquesta reunió en una mostra de la importància que l'executiu vol donar als convidats del país asiàtic i a aquesta recepció privada també hi assisteix Felip VI.
Al sopar protocolari acudirà finalment la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, després que el mateix Aragonès declinés l'assistència i la delegués en el vicepresident, Jordi Puigneró, i que aquest comuniqués més tard que tampoc hi anirà, un episodi que ha evidenciat el primer desajust entre els socis del Govern.
[noticia]221351[/noticia]
Aragonès i el rei coincidiran en una trobada informal amb empresaris coreans
L'executiu apunta que la presència del president a l'acte respon a la importància dels convidats del país asiàtic
- El president de la Generalitat, Pere Aragonès, aquest dimarts. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2021 a les 19:37
Et pot interessar
-
Política
L'Audiència Nacional deixa en llibertat Leire Díez
-
Política
El gir de Junts a Madrid no apaga l'enemistat íntima amb ERC
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol
