El president de la Generalitat, Pere Aragonès, i el rei d'Espanya sí que coincidiran demà a Barcelona, tot i que no en l'acte protocolari del sopar organitzat pel Cercle d'Economia. Ho faran de manera prèvia en una trobada informal amb empresaris coreans, segons han confirmat fonts de Presidència a l'ACN.
Aragonès acudirà a aquesta reunió en una mostra de la importància que l'executiu vol donar als convidats del país asiàtic i a aquesta recepció privada també hi assisteix Felip VI.
Al sopar protocolari acudirà finalment la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, després que el mateix Aragonès declinés l'assistència i la delegués en el vicepresident, Jordi Puigneró, i que aquest comuniqués més tard que tampoc hi anirà, un episodi que ha evidenciat el primer desajust entre els socis del Govern.
[noticia]221351[/noticia]
Aragonès i el rei coincidiran en una trobada informal amb empresaris coreans
L'executiu apunta que la presència del president a l'acte respon a la importància dels convidats del país asiàtic

- El president de la Generalitat, Pere Aragonès, aquest dimarts. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2021 a les 19:37
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Les cares del pacte PSC-ERC: on són ara els negociadors de la investidura d'Illa?