La candidata de Ciutadans a les eleccions catalanes, Inés Arrimadas, ha reclamat al secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, que forci el líder del PSC, Miquel Iceta, a fer pinya amb Ciutadans després del 27-S per tenir un "govern constitucionalista".
En una entrevista a la Cadena SER Arrimadas ha dit que li "estranyaria molt" que els socialistes permetessin que Junts pel Sí governés Catalunya: "Seria molt difícil" per a Pedro Sánchez explicar-ho a Espanya", ha reflexionat la candidata de C's. En aquest sentit, ha assegurat que "seguirem treballant" per aconseguir un pacte amb el PSC després de les eleccions, que es podria concretar amb el suport dels socialistes a la investidura d'Arrimadas.
La candidata de Ciutadans també ha acusat PSC i PP de ser "responsables polítics" de la crisi territorial que viu l'estat espanyol, de no reflectir "el sentiment dels seus votants" i de no defensar-los. "Sempre han donat suport a governs independentistes, sigui pactant amb CiU o amb ERC", ha reblat.
Arrimadas reclama a Pedro Sánchez que forci el PSC a fer pinya amb Ciutadans
La candidata de Ciutadans acusa el PSC i el PP de "no defensar" els seus votants
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2015 a les 17:54
Et pot interessar
-
Política
No baixar del tren
-
Política
L'esperit de la Transició legitima l’amnistia: la lliçó del professor Sánchez-Cuenca
-
Política
El Suprem manté la presó sense fiança per a Ábalos i Koldo en observar un alt risc de fugida
-
Política
Minut de silenci del Govern i l'Ajuntament de Barcelona per les víctimes de l'accident de tren a Andalusia
-
Política
Minut de silenci al Parlament per les víctimes de l'accident de tren a Andalusia
-
Política
Junqueras insta el PSOE a desencallar l'IRPF o votar a favor de la proposta d'ERC al Congrés
