Meritxell Batet ha afirmat aquest dimecres que un bon resultat del PSC a Catalunya és "imprescindible" perquè el PSOE pugui governar Espanya i Pedro Sánchez sigui president. En un consell de federació extraordinari del PSC a Barcelona, la candidata dels socialistes catalans ha demanat el suport dels seus companys de partit: "Ens necessitem tots junts".
Batet s'ha mostrat confiada i no contempla que l'aliança de Podem i IU pugui superar el PSOE. Segons la socialista només hi ha en joc dues opcions: "Que torni a guanyar el mateix govern i l'immobilisme i el bloqueig o que hi hagi un canvi de govern i un president socialista".
La dirigent del PSC ha agraït la confiança que ha rebut del partit per liderar la candidatura i també els missatges de suport dels seus companys. "Assumeixo el repte convençuda que era el moment de mullar-se i fer un pas endavant", ha sentenciat. Així mateix, ha assegurat que el projecte del PSC és "el millor que hi ha damunt la taula".
Batet creu que Catalunya és «imprescindible» perquè el PSOE pugui governar
La candidata del PSC a les eleccions espanyoles no contempla que l'aliança de Podem i IU pugui superar els socialistes
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2016 a les 19:27
Et pot interessar
-
Política El Parlament investigarà les irregularitats i els casos de violència sexual a la DGAIA
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen que una comissió investigui la repressió del Patronato de la Mujer contra dones menors
-
Política Josep Borrell es trenca la clavícula en caure a terra en un hotel de Bolívia
-
Política Illa viatjarà al Japó la setmana del 26 de maig per «reforçar i ampliar» les relacions del país amb Catalunya