La reunió que mantenen a hores d'ara els líders dels partits proconsulta al Palau de la Generalitat es seguida amb interès per mitjans de tot el món. Així, l'agència de notícies especialitzada en economia Bloomberg destaca en una informació d'aquesta mateixa tarda que "Artur Mas i els seus aliats han decidit tirar endavant amb el pla de votar sobre la independència del nou de novembre".
La decisió de continuar amb el procés sobiranista constitueix "la formalització del desafiament al Tribunal Constitucional" al temps que incrementa "l'enfrontament amb el govern de Madrid".
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 03 d’octubre de 2014 a les 17:20
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés