En la seva campanya de les eleccions municipals de Barcelona, el candidat del PP, Josep Bou, ha proposat aquest dissabte "desallotjar i enderrocar Can Vies" perquè és "la bandera de la victòria sobre la llei". Bou ha assegurat que "a l'alcalde Trias li van tremolar les cames i va retirar la Guuàrdia Urbana". Bou ha afirmat que "aquesta va ser una victòria espectacular". Ha titllat Can Vies de "muralla arquitectònica".
Bou ha acusat Ada Colau de "promocionar indirectament les màfies" dedicades a l'ocupació il·legal de pisos. "Aquesta senyora és alcaldessa, aquest és el problema", ha afirmat el candidat, que considera que la política de Colau ha fet d'efecte crida perquè molts okupes pensen: "Estigues tranquil, que l'alcaldessa ja ens ajudarà".
El candidat del PP ha denunciat el que considera un "desarmament moral de la Guàrdia Urbana" al veure com Colau "procura que els okupes puguin fer el que estan fent". Bou ha assenyalat que la Constitució garanteix el dret a la propietat privada, que és la base de la llibertat. Ha criticat la inexistència d'un parc de pisos municipals que puguin ser útils per acollir una família que sigui desnonada. "Això no s'ha fet. L'alcaldessa ha badat".
Bou ha dit que "cal posar-se a treballar i no dedicar-se a canviar els noms dels carrers i fer coses que no interessen ningú". L'equip de Bou ha passat un vídeo de la televisió francesa del 2000 en què es veu una joveníssima Colau ocupant un pis.
Bou proposa enderrocar Can Vies perquè és la bandera de «la victòria sobre la llei»
El candidat del PP acusa Ada Colau de "promocionar les màfies" dedicades a l'ocupació il·legal de pisos
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2019 a les 12:04
Actualitzat el 18 de maig de 2019 a les 12:05
Et pot interessar
-
Política
Els cursos gratuïts de català superen previsions: «Els nouvinguts senten atracció per la llengua»
-
Política
Sánchez anuncia la creació d’un fons sobirà de 10.500 milions que farà el relleu als fons Next Gen
-
Política
Dos exdirectius d'Isolux desvinculen la presència de Jordi Pujol Ferrusola de la decisió d'invertir a Mèxic
-
Política
Aena es bunqueritza en el model centralitzat: catalanitzar la gestió del Prat seria «nul de ple dret»
-
Política
El PP regala singularitat
-
Política
El govern espanyol tancarà divendres un augment del 3,1% per a l'SMI, fins als 1.221 euros
