"Dissabte decidirem si donem suport a la proposta de Mas. Però pinta bé, perquè és una proposta molt agosarada, diferent i valenta". Aquesta ha estat la valoració de la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, just l'endemà de la proposta de full de ruta cap a la independència emesa per Artur Mas.
En una entrevista al programa La Nit a RAC1, amb Xavi Freixes, Forcadell ha admès que "algunes coses de les que va proposar Mas em van sorprendre en positiu, sobretot el fet de tenir molt clar el què i el com".
Forcadell també ha tret pilotes fora sobre la possibilitat de participar a la candidatura de país. “Encapçalar la llista? No ens pertoca, ni a mi ni a l'assemblea”, ha assegurat. I ha afegit, "com Assamblea no podem ser partit polític ni ens podem presentar a títol personal, però veurem què passa”
“A nivell personal, crec que el president Mas és un actiu molt important pel país i no en podem prescindir de cap manera i també perquè el nivell internacional és la persona més coneguda”, ha defensat Forcadell sobre si Mas ha d'encapçalar o no la llusta..
Així mateix, Forcadell ha plantejat calendari. "Nosaltres entenem que a la primavera hi ha d'haver el nou parlament constituït. Mantenim el termini dels 3 mesos però entenem que s'ha de dialogar i els partits reflexionar”, ha aclarit.
Carme Forcadell: «La proposta de Mas pinta bé»
La presidenta de l'ANC evita concretar si participarà a la llista
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2014 a les 23:04
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo