Aquest divendres al matí membres de la junta de Reagrupament, entre ells en Joan Carretero president de la formació, s'autoinculparan davant els tribunals pels delictes de sedició i rebel·lió en suport del President de la Generalitat, Artur Mas, que ha estat objecte d'una querella per aquests delictes per part del sindicat d'extrema dreta Manos Limpias.
Carretero es personarà al TJSC per autoinculpar-se per sedició
Reagrupament anirà a la seu del Tribunal divendres al matí per presentar la seva autodenúncia
ARA A PORTADA
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
Publicat el 20 de febrer de 2014 a les 20:37
Et pot interessar
-
Política Salutació ràpida entre Illa i Ayuso: el president parlarà en català i la líder madrilenya ha amenaçat de marxar de la reunió si no es parla en castellà
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell