El president del PP, Pablo Casado, ha anunciat aquest dilluns que els seus primers plans en el seu nou càrrec són reunir-se com més aviat millor amb el seu antecessor i expresident del govern espanyol, Mariano Rajoy; mantenir dimecres una reunió amb la seva rival Soraya Sáenz de Santamaría; i convocar probablement el dijous el primer Comitè Executiu Nacional del seu mandat, que es farà a Barcelona.
Així ho ha assegurat en una entrevista a la Cope en què ha assenyalat que assumeix el seu càrrec amb la intenció de "reil·lusionar als votants del PP", després d'un mes en què el seu partit ha estat, a seva opinió, "en funcions". "No hi ha temps per perdre", ha manifestat.
Amb l'objectiu d'abordar aquest objectiu com més aviat, Casado ha anunciat que vol reunir-se en primer lloc amb l'expresident del PP Mariano Rajoy, i també convocar a finals de setmana el primer Comitè Nacional, en el qual anunciarà els membres de la seva direcció. La decisió que aquesta es faci a Barcelona, ha assegurat, es deu a que vol deixar clar que el seu partit serà present a Catalunya.
Però abans d'aquest Comitè Nacional, previst per al dijous, Casado es reunirà previsiblement dimecres amb Sáenz de Santamaría, per abordar la integració del seu equip en la direcció, tal com va garantir durant el congrés d'aquest cap de setmana.
De fet, Casado ha assegurat que encara no ha decidit qui serà el seu secretari o secretària general, i que no ho farà fins a parlar amb l'exvicepresidenta del govern espanyol. "Encara no està decidit perquè vull parlar abans amb Soraya Sáenz de Santamaría per veure la disposició del seu equip per integrar-se en aquest projecte que vull que sigui de tots", ha emfatitzat. "Dijous ho coneixerem", ha insistit.
Casado reunirà per primer cop la nova direcció del PP dijous a Barcelona
El nou líder popular es reunirà dimecres amb Sáenz de Santamaría i l'endemà deixarà clar que el partit vol estar present a Catalunya
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 23 de juliol de 2018 a les 06:43
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres