Centenars de persones s'han solidaritzat aquest dissabte amb els nens amb càncer i han participat en la festa 'Posa't la Gorra' que s'ha fet al Zoo de Barcelona. L'Associació de familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) fa 14 anys que organitza aquesta celebració que pretén normalitzar aquesta malaltia perquè els nens no se sentin rebutjats quan pateixen els efectes dels tractaments. Els diners que s'han recollit es destinaran a millorar la qualitat de vida dels nens malalts de càncer. A la cita hi ha assistit la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, que ha destacat el "suport humà i psicològic" que ofereix AFANOC als infants malalts i als seus familiars.
Els diners que s'han recollit durant la 14a festa 'Posa't la gorra' d'aquest dissabte es destinaran a millorar les condicions dels nens malalts de càncer a l'hospital i a mantenir la Casa dels Xuklis, que acull fins a 25 famílies que s'han de desplaçar de les seves localitats per rebre tractament als hospitals de referència.
A la festa hi ha assistit la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, que ha destacat que "el Govern també stà al costat d'AFANOC perquè pugui tirar endavant amb la seva tasca encomiable". En aquest sentit ha destacat el "suport humà i psicològic" que ofereix AFANOC als infants malalts i als seus familiars.
La campanya 'Posa't la gorra' dóna a conèixer tots els aspectes i necessitats que es generen a apartir del diagnòstic del càncer infantil i fa difusió de la tasca d'AFANOC.
Centenars de persones se solidaritzen amb els nens amb càncer al Zoo
La festa 'Posa't la Gorra' vol normalitzar aquesta malaltia perquè els nens no se sentin rebutjats quan pateixen els efectes dels tractaments
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de desembre de 2014 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Política
Sant Jordi també a Brussel·les amb intercanvi de llibres i roses
-
Política
La regularització i Jordi Pujol trenquen la treva política per Sant Jordi
-
Política
Rajoy ho nega tot davant el jutge de la Kitchen: «No he destruït papers i no sabia que em deien 'El barbes'»
-
Política
El viatge de Jordi Pujol
-
Política
Jordi Turull visita Jordi Pujol: «Això de dilluns no té nom pel seu estat»
-
Política
El PP i Vox tanquen un acord per investir Jorge Azcón i governar junts a l'Aragó
