L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha apostat aquest diumenge per Xavier Domènech i Marta Sibina per liderar una candidatura per a les eleccions espanyoles del 20-D "capaç d'exercir la sobirania en comú per a guanyar".
En l'acte El canvi no s'atura, celebrat aquest diumenge per la formació, Colau ha reclamat una proposta catalana per als comicis del desembre, amb un grup parlamentari propi al Congrés que es pugui articular amb Podem. L'alcaldessa ha llançat aquest missatge al partit: "Sigueu valents i fem el que sempre hem dit. Més enllà de les sigles el que importa són els processos de canvi i el protagonisme de la gent. És el moment d'empènyer junts per acabar amb el règim de la tristesa".
Vol fer-ho així per "defensar Barcelona, el municipalisme, la sobirania de Catalunya i per avançar cap a una república catalana fraterna, solidària i sense fronteres". Creu que aquests reptes no s'aconseguiran amb CDC governant, ni amb el bipartidisme, ni "amb els nois del catàleg d'Ikea representant l'Ibex35", en referència a Ciutadans. "Vam poder a Barcelona i podrem si ens ho creiem", ha conlòs.
Durant la seva intervenció, Colau també ha carregat contra el PSC i la seva cap de llista a les eleccions espanyoles, Carme Chacón, qui "menysté contínuament la ciutadania".
Colau aposta per Domènech i Sibina per liderar una coalició de cara al 20-D
Política
L'alcaldessa de Barcelona emplaça Podem a "empènyer junts" | Assegura que vol defensar "Barcelona, el municipalisme i la sobirania de Catalunya"
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme evita caure en el replegament identitari per la Diada Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política La llengua reactiva els joves per la Diada: «Vull poder parlar en català a la universitat» Lluís Girona Boffi | Paula Rovira Moreno
-
Política La reivindicació de l'estat propi torna al centre de Barcelona: les millors fotos de la Diada Hugo Fernández Alcaraz | Ricard Novella
-
-
Política La manifestació de la Diada a Barcelona aplega 100.000 persones segons l'ANC i 45.000 segons la Guàrdia Urbana Pau Espí Solé
Publicat el
25 d’octubre de 2015 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Política
«S'ha agafat Castella com a ànima i espill d'Espanya»
-
Política
L’esquerra independentista mobilitza milers de persones a Barcelona i carrega contra el feixisme
-
Política
Aliança Catalana seria segona força en un Parlament encara més fragmentat, segons una enquesta d'«El Mundo»
-
Política
Les llavors sota les cendres
-
Política
Junqueras avisa del risc de convertir Catalunya en un «búnquer cada cop més petit i aïllat»
-
Política Irene Montero es perfila com la candidata de Podem a les eleccions generals
