Una vintena de persones s'han concentrat aquest diumenge a la tarda a la plaça U d'Octubre de 2017 de Girona. Ho han fet per cremar fotos de Felip VI i una bandera espanyola, com a protesta pel quart aniversari del discurs del monarca "en contra la ciutadania de Catalunya".
Els assistents han cridat consignes contra el rei i la repressió. Abans de la crema s'ha llegit un manifest on es denunciava les paraules del Borbó i com a responsable de la "repressió" que ha patit els darrers anys l'independentisme. Un cop cremades les fotografies i la bandera espanyola, els assistents han marxat.
[noticia]225206[/noticia]
[noticia]225244[/noticia]
Crema de fotos de Felip VI i una bandera espanyola a Girona
Política
Un grup de manifestants protesta pel discurs del monarca espanyol del 3-O de 2017
- La crema de fotografies de Felip VI a Girona -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Política El Govern justifica la Diada a Extremadura pels «vincles» entre territoris i la «capacitat integradora» Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern s'aboca a la vaga el primer dia de curs sense perspectives de reobrir la negociació amb els sindicats Bernat Surroca Albet
-
Societat Totes les víctimes que s'han cobrat les proves PISA a la conselleria d'Educació Gerard Mira
-
-
Política El Constitucional preveu resoldre tots els recursos de l'amnistia abans que acabi l'any ACN
Publicat el
03 d’octubre de 2021 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Política
Leire Iglesias, nova secretària d'Estat d'Habitatge, després de la mort de David Lucas
-
Política
El Govern no participarà en les concentracions per la crisi a Ceuta
-
Política
La Moncloa porta l'estatut sanitari al Congrés malgrat el xoc amb els metges
-
Política
El govern espanyol s'afanya a negar tensions amb Felip VI: «La relació és bona»
-
Política
El Govern defensa l'acollida de migrants de Ceuta però reclama recursos econòmics
-
Política
Els Comuns donen per fet que Illa compareixerà pel fiasco amb les PISA
