El fiscal superior de Catalunya, José María Romero de Tejada, ha confirmat aquest dijous a la tarda que assistirà a la declaració com a imputat del president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) pel procés participatiu del 9-N.
Romero de Tejada ha admès que tenia dubtes, però finalment ha decidit acompanyar el proper 15 d'octubre els altres fiscals del cas, tot i que no ha rebut cap ordre de la fiscal general de l'estat, Consuelo Madrigal, per assistir a la vista oral.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va imputar Artur Mas, president de la Generalitat en funcions, la consellera Irene Rigau i l'exconsellera i exvicepresidenta Joana Ortega per l'organització de la consulta del 9 de novembre.
El fiscal superior de Catalunya assistirà a la declaració de Mas al TSJC pel 9-N
Política
José María Romero de Tejada admet que tenia dubtes, però que finalment ha decidit acompanyar el 15 d'octubre els altres fiscals del cas
ARA A PORTADA
-
Política Illa se salva de la reprovació i s'obre a estudiar rebaixes fiscals en habitatge Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política El Parlament avala una «resolució refrendada» del conflicte en el novè aniversari de l'1-O Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
Societat Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu Neus Climent / Agències
-
Societat L'Ajuntament de l'Hospitalet preveu comprar la finca on es va suïcidar el Javier Neus Climent / Agències
Publicat el
08 d’octubre de 2015 a
les 17:31
Et pot interessar
-
Política
El Parlament condemna l'actuació policial contra aficionats del Barça i l'Europa per portar estelades
-
Política
El Parlament aprova «posar fi al bilingüïsme per defecte» a l'administració
-
Política
El Parlament tomba la reprovació de Junts i revalida la confiança en Illa
-
Política
La policia espanyola tanca files i al·lega «perill extrem» en el judici de Roger Español
-
Política
PSC i ERC volen crear un grup d'experts per fer una reforma fiscal en habitatge
-
Política
PSC i ERC acorden crear en sis mesos un pla pel català al comerç i la restauració
