La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha anunciat aquest divendres que la Generalitat abonarà als empleats públics els primers 44 dies de paga extraordinària de desembre del 2012, al marge que recuperin la totalitat de les seves pagues aquest any.
En la seva compareixença a la comissió d'Afers Institucionals per a explicar la partida pressupostària del seu Departament, ha precisat que la mesura inclou a tot el personal de la Generalitat i el seu sector públic, incloent-hi el personal de les universitats i el de l'administració de Justícia.
Així, el Govern dóna resposta a una reivindicació dels sindicats, amb els quals es reunirà dilluns per acabar de definir la manera de fer efectiu el pagament, que demanaven que abonés la part meritada de l'extra de 2012 (uns 44 dies) que la Generalitat va descomptar al personal, quan va aplicar el decret del Govern central pel qual es va eliminar una paga a tots els treballadors públics de l'Estat.
El Govern tornarà la paga extra de fa dos anys als funcionaris
Serà dels primers 44 dies de desembre de 2012 i inclou a tot el personal de la Generalitat i el seu sector públic
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
23 de gener de 2015 a
les 17:09
Et pot interessar
-
Política
Collboni proposa aplicar l'any que ve la pujada de la taxa al creuerista d'escala
-
Política
Illa se cita amb el talent català a Silicon Valley
-
Política
El Congrés expulsa temporalment els agitadors Vito Quiles i Bertrand Ndongo
-
Política
Junts urgeix el PSOE a aplicar deduccions fiscals per arribar a acords en habitatge
-
Política
La defensa dels Pujol tanca files i diu que no s'ha demostrat corrupció amb els diners de la família
-
Política
Pinça del PP, el PSOE i Vox al Senat per descartar un salari mínim català
