La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha anunciat aquest divendres que la Generalitat abonarà als empleats públics els primers 44 dies de paga extraordinària de desembre del 2012, al marge que recuperin la totalitat de les seves pagues aquest any.
En la seva compareixença a la comissió d'Afers Institucionals per a explicar la partida pressupostària del seu Departament, ha precisat que la mesura inclou a tot el personal de la Generalitat i el seu sector públic, incloent-hi el personal de les universitats i el de l'administració de Justícia.
Així, el Govern dóna resposta a una reivindicació dels sindicats, amb els quals es reunirà dilluns per acabar de definir la manera de fer efectiu el pagament, que demanaven que abonés la part meritada de l'extra de 2012 (uns 44 dies) que la Generalitat va descomptar al personal, quan va aplicar el decret del Govern central pel qual es va eliminar una paga a tots els treballadors públics de l'Estat.
El Govern tornarà la paga extra de fa dos anys als funcionaris
Serà dels primers 44 dies de desembre de 2012 i inclou a tot el personal de la Generalitat i el seu sector públic
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2015 a les 17:09
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps»