El Partit Popular ha demanat al Tribunal Suprem repetir el judici del cas Gürtel perquè consideren que el jurat no ha sigut imparcial, afirmant que no tenia "aparença d'imparcialitat". En un recurs presentat pels populars, demanen anul·lar la sentència que els va condemnar com a responsables civils de la trama Gürtel.
Afirmen que aquesta sentència els "ha lesionat injustificadament el seu honor", considerant que és un bé primordial per a un partit polític. En l'escrit, carreguen durament contra el jutge José Ricardo de Prada, considerant-se víctimes d'un "judici paral·lel".
La sentència indicava que hi havia una veritable "estructura financera i comptable paral·lela a l'oficial existent", amb "fulls manuscrits" on constaven "ingressos i despeses del partit o en altres casos quantitats entregades a membres rellevants" del PP. En conjunt, recollia que era un "autèntic sistema de corrupció institucional".
El PP demana repetir el judici del cas Gürtel
El partit reclama un jurat imparcial i denuncien que la sentència els ha lesionat injustificadament l'honor
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2018 a
les 21:37
Et pot interessar
-
Política
Els pressupostos del Govern preveuen doblar els recursos del pla de barris
-
Política
Pressupostos i bona política
-
Política
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge
-
Política
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Política
Albiol fitxa l'excandidat del PDECat a Badalona per coordinar la regidoria contra les ocupacions
-
Política
Junts presenta el veto als pressupostos i avisa Illa que són una qüestió de confiança
