
És possible aprimar TV3 sense retallar-ne els treballadors? Per a Alícia Sánchez-Camacho, sí. La clau, des del seu punt de vista, és gestionar-la amb més "eficàcia", sobretot retallant els contractes amb les productores de televisió que realitzen programes per a la cadena. Així ho ha explicat avui en una conferència a Girona, en què ha advocat per "reduir un 30% el pressupost de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)". Preguntada per un dels assistents sobre si aquesta retallada no generaria més atur, ha detallat: "Parlo de reduir un 30% el pressupost de la CCMA, no del personal".
Davant l'astorament de l'auditori, ha concretat: "Quan el senyor Josep Cuní i la seva productora van marxar de TV3, en comptes de fer el nou programa amb el personal de la pròpia cadena, es va optar per agafar una nova productora." Des del seu punt de vista, tot plegat es podria "gestionar millor", perquè "amb els impostos de la gent no es pot jugar".
Paral·lelament a aquesta retallada de la partida destinada a productores, també ha advocat per reduir la quantitat de canals que actualment té la CCMA, que considera excessiu.