
Res del l'eròtica de silicona mostrada a través de la sèrie "Els vigilants de la platja". Un mosso d'esquadra de l'ARRO del Camp de Tarragona que passejava el gos va salvar la vida a un pescador que aquest divendres al matí va caure al mar de Vilafortuny, Cambrils (Baix Camp).
Segons ha explicat l'agent, estava passejant el gos amb un amic quan ha vist que un pescador treia aigua de l'interior de la seva barca i demanava auxili. Segons ha explicat ell mateix a l'Agència Catalana de Notícies, no ha dubtat a agafar l'equip de bany i llençar-se al mar per salvar-li la vida. El caporal de l'ARRO ha admès que se sent "orgullós i content" de la seva tasca tot i no estar de servei en aquell moment i ha assegurat que tornaria a fer-ho tot i que l'onatge fos tan fort com el que afecta la costa cambrilenca.
El mosso va assegurar que hores més tard ha parlat amb el pescador, que està bé de salut tot i els nervis en el moment del rescat.