Els Mossos d'Esquadra reforçaran la presència policial a Sitges durant la celebració del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que comença aquest divendres i s'allarga fins al pròxim 20 d'octubre. La principal novetat del dispositiu d'enguany és la instal·lació d'una oficina mòbil a l'hotel Melià de Sitges, on els assistents al festival podran presentar denúncies per robatoris.
El lloc s'ha triat per la proximitat amb les taquilles del mateix festival L'oficina funcionarà els vespres dels caps de setmana, entre cinc de la tarda i dos quarts de deu de la nit, de divendres a diumenge. També es reforçarà la vigilància en zones de més afluència de públic mentre duri el festival.
Els Mossos instal·len una oficina mòbil a Sitges durant el festival
Duran els dies del certamen es reforçarà la vigilància a les zones de més afluència de públic
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’octubre de 2013 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
