Dimecres passat el líder d'ICV-EUiA al Parlament, Joan Herrera, proposava al president de la Generalitat, Artur Mas, en la sessió de control un ple monogràfic sobre la corrupción política, al marge de la comissió d'Investigació que s'ha constituït aquesta setmana a la cambra catalana arran del Cas Jordi Pujol.
Ara aquesta petició podría formalitzar-se perquè dos grups més de la cambra hi farien costat. Així ho van assegurar en el programa Aquí Parlem de RTVE, dirigit per Lluís Falgàs, d'aquesta setmana, la portaveu de Ciutadans, Carina Mejías, i el portaveu d'ERC en aquesta materia, Pere Bosch.
En aquest sentit, tots dos van insistir en la necessitat d'investigar i aprofundir políticament sobre la corrupció com una "necessitat" davant la ciutadania i per enfortir el sistema democràtic de partits vigent.
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Sánchez anuncia 175 milions per a educació infantil gratuïta Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
-
Publicat el 04 de novembre de 2014 a les 18:31
Et pot interessar
-
Política Ayuso marxa de la conferència de presidents mentre s'hi parla en català i basc
-
Política Salutació ràpida entre Illa i Ayuso: el president parlarà en català i la líder madrilenya ha amenaçat de marxar de la reunió si no es parla en castellà
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»