El diputat de Ciutadans i portaveu adjunt del partit en el Parlament de Catalunya, Fernando de Páramo, abandonarà el seu escó al Parlament ja que es traslladarà a Madrid per assumir la secretaria de comunicació a nivell estatal i l'equip de direcció de campanyes.
Segons ha informat la formació taronja, Rivera reforçarà el seu equip davant les pròximes eleccions municipals, autonòmiques i europees i un possible avançament dels comicis a Andalusia i a l'Estat.
De Páramo haurà estat al Parlament prop de tres anys i dues legislatures. "Hem guanyat les eleccions amb Inés Arrimadas a Catalunya i ha estat un honor representar a tants catalans, ara toca afrontar nous reptes en la política nacional", ha destacat. La diputada Marina Bravo ocuparà la funció de portaveu adjunta en el Parlament de Catalunya.
Fernando de Páramo deixa el seu escó del Parlament per traslladar-se a Madrid
Assumirà la secretaria de comunicació de Ciutadans a nivell estatal i l'equip de direcció de campanyes
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2018 a les 20:49
Et pot interessar
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol
-
Política
El CIS veu Pedro Sánchez immune als casos de corrupció i assetjament
-
Política
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez
