El diputat de Ciutadans i portaveu adjunt del partit en el Parlament de Catalunya, Fernando de Páramo, abandonarà el seu escó al Parlament ja que es traslladarà a Madrid per assumir la secretaria de comunicació a nivell estatal i l'equip de direcció de campanyes.
Segons ha informat la formació taronja, Rivera reforçarà el seu equip davant les pròximes eleccions municipals, autonòmiques i europees i un possible avançament dels comicis a Andalusia i a l'Estat.
De Páramo haurà estat al Parlament prop de tres anys i dues legislatures. "Hem guanyat les eleccions amb Inés Arrimadas a Catalunya i ha estat un honor representar a tants catalans, ara toca afrontar nous reptes en la política nacional", ha destacat. La diputada Marina Bravo ocuparà la funció de portaveu adjunta en el Parlament de Catalunya.
Fernando de Páramo deixa el seu escó del Parlament per traslladar-se a Madrid
Assumirà la secretaria de comunicació de Ciutadans a nivell estatal i l'equip de direcció de campanyes
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 25 de juliol de 2018 a les 20:49
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés