Unes 400 persones han participat aquest dimarts a la trobada de la plataforma ciutadana Guanyem Barcelona a les Cotxeres de Sants per parlar dels problemes del barri.
Segons ha informat la plataforma, la de Sants és la segona reunió que celebra l'organització; aquest dimecres acudiran a Nou Barris, dijous es donaran cita a l'Eixample, i la setmana que ve s'han programat dues trobades més a Ciutat Vella i el Poblenou.
El 26 de juny la plataforma va començar el procés de validació ciutadana, i fins ara ha reunit 17.000 firmes de suport al seu manifest de les 30.000 que en volen obtenir.
Guanyem reuneix unes 400 persones a Sants
La plataforma anirà als barris per presentar el projecte
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2014 a les 17:39
Et pot interessar
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA
-
Política Laia Estrada estripa una foto de Felip VI al Parlament
-
Política El Parlament vol que els professionals sanitaris tinguin el B2 de català al cap d'un any de treballar
-
Política Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa