Un cop acabat el judici de l'1-O, les entitats i plataformes sobiranistes del Bages i, per extensió, de la Catalunya Central, han començat a definir el calendari davant l'imminent retorn dels presos polítics a la presó de Lledoners, aquest dimecres sobre el migdia.
Reprenent la rutina que es va trencar el passat 1 de febrer quan els presos van ser traslladats a Madrid amb motiu del judici al Tribunal Suprem, Joan BonaNit iniciarà aquest mateix dimecres la seva salutació diària des de l'altiplà del camp posterior de Lledoners, i seguirà fent-la cada vespre a 3/4 de 9 mentre els líders del procés continuïn al centre penitenciari de Sant Joan de Vilatorrada, segons ha explicat ell mateix a NacióDigital.
Una altra de les activitats que es reprendran serà la que portaven a terme els protagonistes de la Música per la Llibertat. Els músics tocaran cada diumenge a les 8 del vespre des del mateix punt i procuraran que cada setmana hi hagi alguna novetat quant a intèrprets.
Les altres activitats s'acabaran d'ultimar en els propers dies, quan la dinàmica dels diferents moviments torni a posar-se en marxa després d'aquesta aturada de gairebé 5 mesos.
Per començar, aquest dimecres l'ANC i Òmnium han convocat a les 8 del vespre per acompanyar Joan BonaNit en la seva salutació i donar la benvinguda als presos polítics.
Joan BonaNit i Música per la Llibertat tornen a Lledoners
El jove independentista saludarà els presos cada vespre a tres quarts de nou mentre que els músics tocaran cada diumenge a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2019 a les 18:55
Et pot interessar
-
Política Ja és oficial: el govern espanyol signa l'acord perquè es pugui parlar català al Comitè Econòmic i Social Europeu
-
Política El Govern retira el decret sobre la inundabilitat dels càmpings, que no tenia garantida l'aprovació al Parlament
-
Política El PSC és optimista i creu que hi haurà acord amb els Comuns sobre el lloguer de temporada: «En el gruix estem d’acord»
-
Política La nova presidenta del TSJC s'estrena amb un crit a favor de l'ús del català a la justícia: «Feu el pas»
-
Política Sumar emplaça Podem a deixar de banda els «egos» i fer «una treva» per abordar la reunificació a l'esquerra del PSOE