Després d'incloure una partida específica als pressupostos per al 2017 per celebrar el referèndum d'independència del setembre vinent, és qüestió de temps que arribi una impugnació per part dels grups unionistes al Parlament o bé per part del govern espanyol, que observarà amb lupa el contingut dels comptes. Què farà el Govern, en cas que es tombin els comptes? "És evident que sempre farem el que pertoqui per complir els mandats que tenim", ha ressaltat el vicepresident Oriol Junqueras.
"Farem el que sigui necessari. Estem aquí per fer això. Si no, no hi seríem", ha apuntat Junqueras, que no s'ha volgut expressar sobre "partides ocultes" relacionades amb la futura votació. "Sabeu qui sóc, d'on vinc i quin és el meu recorregut. Algú creu que deixarem de fer el que estem mandatats per fer? De debò? Algú creu que jo no faré tot el necessari per complir amb el mandat que m'han encomanat els ciutadans? En sèrio? Faré tot el que pugui i més", ha apuntat el vicepresident.
Últims pressupostos autonòmics?
"Farem tot el possible perquè siguin els últims pressupostos autonòmics. Volem el millor pels ciutadans de Catalunya", ha apuntat el dirigent d'ERC, que ha situat els posicionaments de l'executiu com "d'extrema claredat". "Mai ningú m'ha demanat sobre si s'han d'impugnar decisions del Govern, i aquest cop tampoc ho faran", ha determinat. Junqueras ha indicat que es destinarà els recursos que calgui per poder votar.
Junqueras farà «tot el que pugui i més» pel referèndum en cas que impugnin els pressupostos
El vicepresident creu que la partida destinada a la votació no serà recorreguda, però indica que l'executiu complirà el mandat sorgit del Parlament
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2016 a les 15:13
Actualitzat el 29 de novembre de 2016 a les 15:15
Et pot interessar
-
Política
Coses del gener (i II)
-
Política
La Moncloa surt en defensa de Rodríguez Zapatero per la seva tasca de mediació a Veneçuela
-
Política
La Generalitat treu a concurs 37 solars per construir 1.940 habitatges públics
-
Política
El Govern impulsa l'Autoritat Aeroportuària de Catalunya per influir en la governança del Prat
-
Política
El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
-
Política
Jaume Giró esmena la direcció de Junts: suport al finançament i grans acords amb el PSC
