La CUP de Lleida denunciarà davant la Comissió de Salvaguarda el polític i exdiputat del PP José Ignacio Llorens, que en un article publicat aquest dijous assegura que a la formació anticapitalista "no hi falten filoetarres, exterroristes i assassins".
En el text, titulat, "A les barricades, President?", el polític popular també qualifica de "feixistoide" el procés sobiranista, que considera que "no ha sortit de la gent" sinó de la Generalitat, que l'ha impulsat "per terra, mar i aire".
Des de la Crida es manifesta la més absoluta repulsa a aquestes paraules del Llorens, "un dinosaure de la política" representant de "la dreta mes rància procedent del sector búnquer d'Alianza Popular".
Llorens, un polític polèmic que va intentar agredir Josep Piqué
La Crida recorda, en aquest sentit, l'article de l'historiador J.B Culla, que el 15 de febrer de 2008 relatava que: "Durant la nit del 6 de juny de 1993, creient-se vencedor dels comicis generals – els darrers que guanyaria Felipe Gonzàlez- ell i nombrosos correligionaris es van presentar molt excitats al Govern Civil amb ànims d'assumir el poder a la Brava entre visques a Franco i salutacions amb el braç en alt".
La Comissió de Salvaguarda ja es va pronunciar sobre un regidor del PP de Lleida
La Comissió de Salvaguarda dels Drets de la Ciutadania és un òrgan assessor de la Paeria en aquelles matèries relacionades amb la Carta de la ciutadania, està formada per regidors i membres de la societat civil i té la funció de treballar i recollir les queixes que vulnerin els drets i deures reconeguts en la Carta de la Ciutadania.
Aquest òrgan ja va acollir les denúncies que va rebre el diputat de PP Pau Pintó, que va compartir al seu mur de Facebook un missatge on es qualificava d'assassins els assistents de la Via Catalana del 2013.
La CUP denunciarà l'exdiputat del PP José Ignacio Llorens per un article on qualifica els seus membres d'«assassins»
Política
La formació portarà aquestes expressions davant la Comissió de Salvaguarda, òrgan assessor de la Paeria
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern torna a demanar ajuda a l’exèrcit per l’allau d’incendis a Catalunya Gerard Mira | Pau Espí Solé
-
Societat L'incendi de l'Anoia crema 225 hectàrees i obliga a confinar 33.000 persones Pau Espí Solé | Laura Domingo
-
Societat L'incendi de Sentmenat obliga a «reagrupar» la urbanització del Farell Gerard Mira | Laura Domingo
-
Societat L'incendi a la Catalunya Nord, descontrolat: 10.000 desallotjats, 5.000 hectàrees cremades i 16 ferits Redacció
Publicat el
14 de gener de 2016 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Política
Begoña Gómez podrà anar a la graduació de la filla a Londres, però no a la cimera de l'OTAN a Turquia
-
Política
ERC negocia amb l'Estat un marge de despesa de 500 milions més per a Catalunya
-
Política
El Consell de Política Fiscal i Financera per aprovar el nou finançament serà el 29 de juliol
-
Política
Carmen Cabezas desvincula Argimon del retard en les vacunes dels policies espanyols
-
Política
Junts crida a aprofitar l'«oportunitat històrica» de tenir el concert econòmic
-
Política
Nova petició de Junqueras a Sánchez: més marge de despesa per a Catalunya
