La Fundació CatDem, vinculada a Convergència Democràtica de Catalunya (CDC), farà una donació al Palau de la Música de 632.000 euros a pagar en vuit anys a partir del 2010, segons han confirmat a l'ACN fonts properes a la negociació del conveni que han signat ambdues parts. Això suposa una partida de 79.000 euros cada any.
El president de CiU i secretari general de CDC, Artur Mas, ja ha indicat aquest divendres que estaven a punt de tancar un acord amb el Palau després de conèixer que Fèlix Millet no tenia poders per signar set convenis amb la Fundació CatDem per un import de 630.000 euros. Així, les dues parts han acordat que l'entitat convergent farà una donació que cobrirà el total dels convenis.
Mas ha indicat que dimecres van rebre la carta del Palau on es constatava per escrit que Millet no tenia poders per signar convenis, i que aquests no havien passat per les juntes de l'Orfeó Català. A partir d'aquí, el secretari general convergent va donar la instrucció de negociar un acord per tal d'ajudar el Palau 'en tot i per a tot, fins i tot econòmicament'.
Per part dels convergents han participat en les negociacions Francesc Homs, el gerent de CDC i l'administrador del partit i de la fundació. El dirigent de CDC ha indicat que la seva intenció és 'equilibrar patrimonialment els comptes del Palau'.
Conveni Fundació CatDem-Palau de la Música
La fundació de CDC tornarà al Palau uns 630.000 euros en vuit anys
Nació Digital publica el text del conveni pactat aquest divendres al vespre
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
13 de novembre de 2009 a
les 21:57
Et pot interessar
-
Política
Collboni proposa aplicar l'any que ve la pujada de la taxa al creuerista d'escala
-
Política
Illa se cita amb el talent català a Silicon Valley
-
Política
El Congrés expulsa temporalment els agitadors Vito Quiles i Bertrand Ndongo
-
Política
Junts urgeix el PSOE a aplicar deduccions fiscals per arribar a acords en habitatge
-
Política
La defensa dels Pujol tanca files i diu que no s'ha demostrat corrupció amb els diners de la família
-
Política
Pinça del PP, el PSOE i Vox al Senat per descartar un salari mínim català
