La JNC prega a CDC que pari els peus a en Duran

Les joventuts convergents aprofiten el Consell Nacional per criticar les "sortides de to" del colíder de CiU

Publicat el 16 de novembre de 2013 a les 16:53
La Joventut Nacionalista de Catalunya ha aprofitat la seva intervenció davantel consell nacional de CDC celebrat aquest matí a Bellaterra per retreure la condescendència del partit amb el que consideren "sortides de to" del líder d'UDC, Josep Antoni Duran i Lleida.

Segons ha pogut saber Nació Digital, la pedrera de CDC s'ha mostrat força molesta per les declaracions del colíder de CiU respecte el procés i sobre l'acció del Govern així com dels suport parlamentari d'ERC que en "un moment històric com el que viu Catalunya no es poden tolerar".

L'encarregat de respondre a les joventuts del partit ha estat el vicesecretari de política institucional, Lluís Corominas, que ha demanat calma perquè les respostes per part de CDC a les valoracions de Duran són replicades en "temps i forma", tot i que ha admès que són "habituals", pel que ha demanat paciència.

De tota manera, la JNC s'ha compromès a no airejar el malestar que generen certs tipus de declaracions del líder social-cristià i, en qualsevol cas, a elevar les seves queixes en els òrgans interns. Corominas ha agraït la "responsabilitat" per no atiar el foc de la divisió estratègica de la federació.
Escull Nació com la teva font preferida de Google