En una Mesa ampliada, reunida aquest vespre al Parlament, s'ha acordat finalment recórrer la sentència absolutòria davant del Tribunal Suprem del setge pe part dels indignats. A la reunió, CiU, PSC i PP han fet costat a la decisió. Per la seva banda, ERC s'ha manifestat a favor de l'abstenció, mentre que ICV-EUiA han mostrat la seva oposició com ja van avançar ahir mateix.
D'altra banda, la presidenta Núria de Gispert ha convidat a un representant de la CUP, David Fernández, i una de Ciutadans, Inés Arrimadas, que no formen part de la Meso, però se'ls ha convicat a expressar la seva opinió. Ciutadnas s'ha mostrat favorable a la interposició del recurs i el diputat cupaire manifestament en contra.
D'aquesta manera la Mesa s'afegeix definitivament a la interposició del recurs que també ha anunciat la Fiscalia general de l'Estat i el govern de la Generalitat. L'argumentació del Parlament es que es considera que s'ha menystingut la institució.
La Mesa del Parlament acorda recórrer la sentència del setge dels «indignats»
CiU, PSC, PP i C's han donat suport a la iniciativa, ERC s'ha abstingut i ICV-EUiA i la CUP s'hi han oposat | El recurs es justifica en considerar que la sentència ha menystingut la institució
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2014 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
-
Política
Ada Colau respon Oriol Junqueras: «No necessito que em beneeixi per ser diputada»
