En una Mesa ampliada, reunida aquest vespre al Parlament, s'ha acordat finalment recórrer la sentència absolutòria davant del Tribunal Suprem del setge pe part dels indignats. A la reunió, CiU, PSC i PP han fet costat a la decisió. Per la seva banda, ERC s'ha manifestat a favor de l'abstenció, mentre que ICV-EUiA han mostrat la seva oposició com ja van avançar ahir mateix.
D'altra banda, la presidenta Núria de Gispert ha convidat a un representant de la CUP, David Fernández, i una de Ciutadans, Inés Arrimadas, que no formen part de la Meso, però se'ls ha convicat a expressar la seva opinió. Ciutadnas s'ha mostrat favorable a la interposició del recurs i el diputat cupaire manifestament en contra.
D'aquesta manera la Mesa s'afegeix definitivament a la interposició del recurs que també ha anunciat la Fiscalia general de l'Estat i el govern de la Generalitat. L'argumentació del Parlament es que es considera que s'ha menystingut la institució.
La Mesa del Parlament acorda recórrer la sentència del setge dels «indignats»
CiU, PSC, PP i C's han donat suport a la iniciativa, ERC s'ha abstingut i ICV-EUiA i la CUP s'hi han oposat | El recurs es justifica en considerar que la sentència ha menystingut la institució
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2014 a les 19:00
Et pot interessar
-
Política L'Oficina Antifrau reclama 205.000 euros al seu exdirector Daniel de Alfonso per cobraments indeguts
-
Política El nou full de ruta d'Oriol Junqueras: què oferirà vuit anys després de l'1-O?
-
Política Junts, ERC, Comuns i CUP porten a Fiscalia la plantada de Millo i Gay a la comissió d'infiltracions policials
-
Política Felip VI «normalitza» les visites a Catalunya
-
Política Els Mossos ratifiquen que la fugida de Carles Puigdemont era imprevisible
-
Política «Que cessin els bombardejos»: Sánchez i Illa converteixen la Conferència de la Unesco en un clam contra el genocidi