En aquesta ocasió, la Plataforma ha plantejat una campanya segons aquests paràmetres:
I. Necessitat d'implicar i unir encara més la societat catalana en aquesta reivindicació.
II. Consolidar el gest de ‘treure's la samarreta' com a mostra d'identitat pel fet de no deixar-nos competir.
III. Consolidar, com a complementari al lema "Una nació, una Selecció", el lema "Junts, l'acabarem portant", una consigna que crida a la unitat.
IV. Reaccionar davant fets que han marcat aquest 2007, com la prohibició per part de la Real Federació Española de Fútbol del partit amistòs que havia d'enfrontar Catalunya i els Estats Units el passat 14 d'octubre.
L'anunci es va rodar en diverses localitzacions de la ciutat de Barcelona l'última setmana del mes de novembre i el producte és un anunci d'una altíssima qualitat visual i que encaixa perfectament amb els punts que regeixen l'estratègia. L'anunci s'emetrà exclusivament per TV3, ja que aquest 2007 s'ha optat per intensificar la campanya televisiva, que habitualment aconsegueix un efecte incisiu molt més gran entre el públic.
Dades bàsiques
Durada de l'spot: 20"
Dies d'emissió: del 17 al 29 de desembre de 2007
Canal d'emissió: TV3
Horaris d'emissió: prime-time, coincidint sempre amb el Telenotícies
Spots diaris: entre 2 i 4, depenent del dia
Idea i realització: Didac Figueras (creatiu) i Jordi Marcos (director)
Productora: Bonita Films