
Mariano Rajoy, aquest dissabte a Còrdova Foto: Flickr PP
El PSOE acusa Podem de «xantatge» i creu que el primer candidat ha de ser del PP. El PSOE ha acusat Podem de "xantatge" després de la seva proposta de donar suport a un govern espanyol encapçalat pels socialistes a canvi que el líder de la formació morada, Pablo Iglesias, ocupi la vicepresidència de l'executiu i, al mateix temps, ha afirmat que el primer candidat a la investidura ha de ser "una persona" del PP.
Veneçuela demana a Rajoy que abandoni «l'espectacle barat» pel viatge d'Anna Gabriel. El govern de Veneçuela ha emès un comunicat on demana al govern espanyol "que abandoni el seu espectacle barat" per la polèmica que ha muntat al voltant de l'"exclusiva" d'Antena3 del viatge d'Anna Gabriel, de la CUP, i María José Aguilar, de Podemos.
A judici per estafar més de 100.000 euros fent-se passar pel guitarrista d'El Canto del Loco. Una parella seran jutjats aquest dimecres a l'Audiència de Màlaga per estafar més de 130.000 euros a empreses entre les quals s'hi troba la Bruixa d'Or de Sort. El pla dels estafadors consistia a treure tots els diners possibles als estafats amb un argument que estovava sensibilitats, ja que explicaven que els fons recaptats anirien destinats a ajudar un nen malalt amb leucèmia. Tot aquesta trama es feia suplantant la identitat d'un personatge famós: el guitarrista d'El Canto del Loco, David Otero, conegut com "El pescao".
Joan Garriga «Nana» creu que la renovació política hauria d'impedir el retorn de Mas. El nou diputat de la CUP al Parlament Joan Garriga "Nana" ha considerat que el procés de renovació política que viu Catalunya hauria d'implicar que l'expresident Artur Mas ja no torni al càrrec, malgrat que Mas no ho descarta. En una entrevista d'Europa Press, ha sostingut que "un no es pot retirar d'escena i tornar després de quatre anys. El teatret que hem viscut de repartiment i d'alternança en el poder perquè res canviï s'ha acabat".