El president de la Generalitat, Artur Mas, ha instat al govern espanyol que "se la jugui" i posi una proposta sobre la taula per resoldre el conflicte entre Catalunya i Espanya, ja que ha considerat que és un responsable directe del problema.
"El tema català, com s'està plantejant, és un tema que l'estat ha d'abordar perquè és directament responsable d'ell, per la manera com ha actuat", ha manifestat Mas en la XIX Trobada d'Economia de S'Agaró, organitzat per la Fundació Internacional Olof Palme i la Cambra de Comerç de Barcelona, en la qual ha coincidit amb el ministre espanyol d'Economia i Competitivitat, Luis de Guindos.
Mas ha defensat la via escocesa per solucionar el conflicte, ja que ha assegurat que si el govern espanyol acceptés el dret a decidir dels catalans, "la majoria de la gent a Catalunya ho donaria per bo".
Mas insta l'Estat que «se la jugui» i faci una proposta
El president de la Generalitat considera al govern espanyol "responsable directe del problema"
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 28 de novembre de 2014 a les 20:31
Et pot interessar
-
Política L’advocat general del TJUE es pronunciarà el 13 de novembre sobre la llei d’amnistia
-
Política Oriol López, nou diputat d'ERC al Parlament en relleu de Ruben Wagensberg
-
Política Jordi Pujol sol·licita seguir el seu judici de manera telemàtica
-
Política Junts porta al Congrés la proposta d'enduriment dels permisos de paternitat per als temporers migrants
-
Política Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori
-
Política L'alemany Merz, fred amb l'oficialitat del català a Europa: «Entenc l’interès, però ja veurem com es resol»