El president de la Generalitat, Artur Mas, ha instat al govern espanyol que "se la jugui" i posi una proposta sobre la taula per resoldre el conflicte entre Catalunya i Espanya, ja que ha considerat que és un responsable directe del problema.
"El tema català, com s'està plantejant, és un tema que l'estat ha d'abordar perquè és directament responsable d'ell, per la manera com ha actuat", ha manifestat Mas en la XIX Trobada d'Economia de S'Agaró, organitzat per la Fundació Internacional Olof Palme i la Cambra de Comerç de Barcelona, en la qual ha coincidit amb el ministre espanyol d'Economia i Competitivitat, Luis de Guindos.
Mas ha defensat la via escocesa per solucionar el conflicte, ja que ha assegurat que si el govern espanyol acceptés el dret a decidir dels catalans, "la majoria de la gent a Catalunya ho donaria per bo".
Mas insta l'Estat que «se la jugui» i faci una proposta
El president de la Generalitat considera al govern espanyol "responsable directe del problema"
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de novembre de 2014 a les 20:31
Et pot interessar
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política Derrota d'Illa al Parlament: l'oposició tomba la mesura estrella dels 200.000 pisos
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors
-
Política El PSC votarà en contra de negociar el referèndum d'autodeterminació que demanava Junts