El president de la Generalitat, Artur Mas, ha instat al govern espanyol que "se la jugui" i posi una proposta sobre la taula per resoldre el conflicte entre Catalunya i Espanya, ja que ha considerat que és un responsable directe del problema.
"El tema català, com s'està plantejant, és un tema que l'estat ha d'abordar perquè és directament responsable d'ell, per la manera com ha actuat", ha manifestat Mas en la XIX Trobada d'Economia de S'Agaró, organitzat per la Fundació Internacional Olof Palme i la Cambra de Comerç de Barcelona, en la qual ha coincidit amb el ministre espanyol d'Economia i Competitivitat, Luis de Guindos.
Mas ha defensat la via escocesa per solucionar el conflicte, ja que ha assegurat que si el govern espanyol acceptés el dret a decidir dels catalans, "la majoria de la gent a Catalunya ho donaria per bo".
Mas insta l'Estat que «se la jugui» i faci una proposta
El president de la Generalitat considera al govern espanyol "responsable directe del problema"
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2014 a
les 20:31
Et pot interessar
-
Política
La militància d'ERC a Igualada tomba la coalició municipal amb la CUP i els Comuns
-
Política
Coses del març (II)
-
Política Eivissa mantindrà el nom en castellà a la Constitució gràcies al PP i l'abstenció del PSOE
-
Política Gabriel Rufián s'obre a participar en actes de la campanya electoral d'Andalusia
-
Política
Sánchez salva les mesures contra la guerra amb el «sí» de Junts i l'abstenció del PP
-
Política
Diputats i regidors d'ERC donen suport als afins a Junqueras i Alamany per a la federació de Barcelona
