La desena edició del Mobile World Congress ha arrencat aquest diumenge amb els discursos institucionals al Palau de Pedralbes de Barcelona. El president de la Generalitat, Artur Mas, ha destacat que l'èxit del congrés és un exemple de l'oportunitat de fer negoci a Catalunya, en una economia que, ha coincidit amb el ministre Manuel Soria, es recupera.
Mas ha explicat als assistents al sopar inaugural que el país pretén ser model de convivència entre història, identitat, immigració, economia moderna i democràcia. El discurs del president ha precedit el del rei Felip, que presidia l'acte. El monarca ha remarcat "la més estreta i lleial col·laboració" de les administracions que fan possible el Mobile.
Mas veu l'èxit del MWC com un exemple de l'oportunitat de fer negoci a Catalunya
El rei Felip subratlla la "més estreta i lleial col·laboració" entre les administracions per tirar endavant la desena edició
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de març de 2015 a
les 20:22
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
