El portaveu del PP al Parlament, Enric Millo, ha assegurat que el discurs de Cap d'Any del president de la Generalitat, Artur Mas, ha estat "partidista i electoral".
"Va causar una profunda decepció a una immensa majoria de catalans", i ho ha consagrat com el president dels independentistes i no de tots els ciutadans, ha dit aquest dimecres en un acte a la seu del PP gironí.
"Mas està obsessionat amb la unitat independentista i oblida l'esquerda gegant que ell mateix ha provocat a la societat catalana", ha afegit Millo, que també l'ha instat a treballar per a la transparència i la regeneració democràtica.
Millo assegura que el discurs de Mas va ser «partidista i electoral»
El PP considera que el parlament de Cap d'Any el consagra com el president dels independentistes
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 31 de desembre de 2014 a les 15:07
Et pot interessar
-
Política L’advocat general del TJUE es pronunciarà el 13 de novembre sobre la llei d’amnistia
-
Política Oriol López, nou diputat d'ERC al Parlament en relleu de Ruben Wagensberg
-
Política Jordi Pujol sol·licita seguir el seu judici de manera telemàtica
-
Política Junts porta al Congrés la proposta d'enduriment dels permisos de paternitat per als temporers migrants
-
Política Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori
-
Política L'alemany Merz, fred amb l'oficialitat del català a Europa: «Entenc l’interès, però ja veurem com es resol»