Els periodistes Miquel Calçada i Empar Moliner i l'atleta Núria Picas també seran a la llista de Junts pel Sí a Barcelona. Els tres segueixen els passos dels expresidents del Parlament Joan Rigol, Ernest Benach i Núria de Gispert, així com els de l'entrenador de futbol Pep Guardiola. També com aquests quatre, Calçada, Moliner i Picas ocuparan els darrers llocs de la llista. D'altra banda, una altra incorporació de la llista és la del productor i exmembre de La Trinca Josep Maria Mainat, que aquest dilluns ho va fer públic a través del seu compte de Twitter.
Miquel Calçada (Sabadell, 1965), periodista, va ser la veu inaugural de Catalunya Ràdio , cofundador de Flaix FM i responsable de diversos programes de televisió. Ha estat el comissari de la celebració del Tricentenari del 1714.
Núria Picas (Manresa, 1976), campiona l'any 2012 de la Copa del Món d'ultra trails, s'ha situat en l'elit de les curses de muntanya, i actualment comparteix la seva experiència professional a través de conferències de motivació.
Empar Moliner (Santa Eulàlia de Ronçana, 1966) és escriptora i col·labora com a periodista en diversos mitjans de comunicació escrits i audiovisuals.
Miquel Calçada, Núria Picas i Empar Moliner se sumen a la llista de Junts pel Sí a Barcelona
Ocuparan els darrers llocs de la candidatura
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
11 d’agost de 2015 a
les 17:07
Et pot interessar
-
Política
Feijóo, un berenar a Waterloo
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
