De moment, estudiar com ser insubmís a la hisenda espanyola tot pagant al fisc català. L'Ajuntament de Molins de Rei va aprovar una moció en el darrer plenari amb què es compromet a "estudiar la possibilitat i els mecanismes legals i operatius necessaris per liquidar els seus impostos estatals a l'Agència Tributària de Catalunya".
Segons assegura el grup municipal d'ERC (Esquerres per Molins de Rei), que va defensar la moció, el text va tenir el suport d'ICV, CUP i CiU i l'abstenció del PSC i del PP. La moció demana tant al consistori com a l'empresa municipal Molins Energia SL que "s'estudiïn els mecanismes legals" per tal de pagar els impostos directament a la Generalitat .
Molins de Rei estudiarà com ser insubmís de la hisenda espanyola
ERC,CUP,CiU i ICV aproven una moció per intentar pagar els tributs a l'Agència Tributària Catalana
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’abril de 2012 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
