Pedro Sánchez ha demanat als catalans aquest divendres que assisteixin a les urnes el pròxim diumenge per aconseguir que Catalunya sigui la "punta de llança" del canvi polític a l'estat espanyol. ."És fonamental que tinguem un resultat extraordinari aquí", ha exclamat al pavelló de la Vall d'Hebron de Barcelona en l'acte final de campanya.
Més de 3.500 persones han escoltat al socialista, que ha hagut d'aturar el seu discurs en algun moment, interromput pels crits i aplaudiments del públic. Sánchez ha subratllat diverses vegades que el PSOE és l'únic capaç de fer donar un tomb a l'actual situació: "Hi ha colors complementaris, blau, taronja i lila, i només un, el vermell, que portarà el canvi".
Crítiques a l'oposició
El cap de llista del PSOE s'ha mostrat molt crític amb l'oposició. Ha retret a Mariano Rajoy la seva "inacció" davant dels presumptes casos de corrupció que envolten el PP i també que "s'enfadés" amb ell pel cara a cara de dilluns. "Només li vaig dir el que penseu milions d'espanyols".
També s'ha referit al debat que va mantenir amb el popular per carregar contra Pablo Iglesias. "Diu ser d'esquerres però es va esquinçar les vestidures per les crítiques a Rajoy al cara a cara i després va aplaudir que Colau va dir criminals als socialistes". A més, ha acusat al líder de Podem "d'estimar-se a si mateix per sobre de qualsevol cosa" en dir que acceptaria els vots del PSOE per ser investit president però no al revés.
Tampoc s'ha oblidat d'Albert Rivera. "Va dient que no és de dretes ni d'esquerres" però està disposat a donar suport al PP i presenta un programa electoral que encara erosionarà més drets socials i laborals, ha assegurat.
Pedro Sánchez crida els catalans a ser «la punta de llança» del canvi a l'Estat
Política
El cap de llista del PSOE remarca la importància d'un bon resultat a Catalunya a les eleccions de diumenge | Més de 3.500 persones assisteixen al míting del partit al pavelló de la Vall d'Hebron de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
18 de desembre de 2015 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
