El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha assegurat que "l'Estat sap que a partir del 2-O caldran nous interlocutors per implementar el resultat del referèndum". En una conversa durant l'escola d'estiu de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) a Sant Esteve de Palautordera, el cap del Govern ha insistit que a partir de l'endemà de l'1-O "les coses canviaran molt" i, sobretot, a Espanya. "És evident que a partir del 2-O qui tindrà un problema no serà Catalunya, sinó la política espanyola", ha reiterat. A més, Puigdemont ha sentenciat que l'Estat és "ingenu" si creu que el Govern i l'independentisme es quedaran "clavats" justament ara, quan falten només dos mesos pel referèndum.
Més informació en els pròxims minuts.
Puigdemont dona Rajoy per amortitzat: «El 2 d'octubre caldran nous interlocutors»
El president de la Generalitat diu que el govern espanyol és "ingenu" si creu que el Govern es quedarà "clavat" quan només falten dos mesos per la votació
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2017 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
