El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha avançat aquest dijous que pretén esgotar la legislatura. Si les condicions li permeten, el seu executiu complirà amb la responsabilitat de per presentar uns pressupostos generals de l'Estat per al proper exercici. Així ho ha confirmat en la roda de premsa conjunta amb el president francès, Emmanuel Macron, de visita a la Moncloa.
"Estem en un sistema democràtic i d'eleccions n'hi haurà en temps i en forma, és a dir, el 2020", ha subratllat Sánchez després de reunir-se amb Macron. El president espanyol ha reclamat als grups amb representació al Congrés que assumeixin la seva part de responsabilitat i aprovin l'objectiu de dèficit i deute, i el sostre de despesa, validats fa una setmana pel Consell de Ministres. Sánchez ha fet una crida, dirigida especialment al PP, perquè els grups aparquin l'"interès partidista" i donin suport a aquestes mesures.
Sánchez esgotarà la legislatura: «D'eleccions n'hi haurà el 2020»
Política
El president espanyol ha reclamat als grups amb representació al Congrés que assumeixin la seva part de responsabilitat i aprovin l'objectiu de dèficit i deute, i el sostre de despesa
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
26 de juliol de 2018 a
les 19:50
Et pot interessar
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
