El ministre d'exteriors de l'estat espanyol, Alfonso Dastis, ha estat situat en una llista de líders polítics més autoritaris del món. El diari britànic The Guardian ha elaborat un llistat de dirigents entre els quals s'hi troben el president de Síria, Bashar al-Asad, el president de Veneçuela, Nicolàs Maduro, els mitjans de comunicació de la Xina, tot el ministeri d'Afers Exteriors de Rússia i l'executiu de Myanmar.
El rotatiu britànic considera que aquestes organismes i dirigents han comès "abusos i atrocitats contra els drets humans" i han utilitzat fake news per enganyar la societat. En aquest context, el diari indica que els fets de l'1-O van ser verídics i no un invent com va assegurar el mateix Dastis.
«The Guardian» situa el ministre d'Exteriors espanyol entre els líders «autoritaris» del món
El rotatiu posa Alfonso Dastis al mateix nivell que Bashar al Asad i Nicolàs Maduro
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de gener de 2018 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Política
Tot el que has de saber de les eleccions al Barça
-
Política
Tots els escenaris dels pressupostos de Salvador Illa
-
Política
La «Revista de Catalunya» també gira a la dreta
-
Política
Junqueras avisa Illa en el tram final dels pressupostos: «No ens va rendir la presó i no ho farà cap pressió»
-
Política Fernández avisa Vox que si «bloqueja» pactes amb el PP per fer una alternativa a Sánchez acabarà «desapareixent»
-
Política
Operació Bandera
