Una persona ha estat detinguda cap a tres quarts de vuit del vespre d'aquest diumenge a la Via Laietana de Barcelona, prop de l'oficina de Correus, pels agents dels Mossos d'Esquadra. La detenció s'ha produït durant les protestes per la presència de Felip VI. Segons fonts policials, l'home hauria agredit un mosso de la brigada mòbil d'aquest cos i ha estat arrestat per atemptar contra un agent de l'autoritat.
Centenars de persones protesten pels carrers del centre de Barcelona des de quarts de sis de la tarda convocats pels Comitès de Defensa de la República (CDR) per la presència de Felip VI a Barcelona amb motiu del Mobile World Congress (MWC). Els Mossos han blindat el Palau de la Música amb un fort dispositiu de seguretat i han tallat el pas de diversos carrers, entre els quals la Via Laietana. Per aquesta raó, molts manifestants s'han concentrat a la plaça Urquinaona, on, segons l'Ajuntament de Barcelona, hi ha unes 500 persones.
Un detingut a Barcelona per agredir un mosso durant les protestes contra Felip VI
Unes 500 persones continuen concentrades a la plaça Urquinaona, segons fonts de l'Ajuntament de Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
La humanitat a la Lluna: les pel·lícules i sèries que has de veure sobre la gesta espacial (que alguns consideren ficció) Víctor Rodrigo
-
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom Lluís Girona Boffi
-
-
Plataforma per la Llengua porta als jutjats el cas de castellanització del cognom «Garcia» Neus Climent
Publicat el
25 de febrer de 2018 a
les 20:43
Et pot interessar
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
-
Política
Ada Colau respon Oriol Junqueras: «No necessito que em beneeixi per ser diputada»
-
Política
Què vull que hi posi al meu DNI
-
Política
Sánchez troba el propòsit (internacional) per esgotar la legislatura
-
Política
El Consell de la República creu que l'ordre del TSJC contra el català «confirma el colonialisme d'Espanya»
