Una caporal dels Mossos d'Esquadra ha acusat "tots els comandaments" del cos a les comarques gironines de "colpistes". "Són colpistes disfressats de mossos", ha assegurat aquest dissabte quan ha pres la paraula durant un acte organitzat per Societat Civil Catalana (SCC) a Girona.
La Divisió d'Afers Interns (DAI) va obrir una investigació el gener del 2017 per un seguit de comentaris ofensius contra el president del Govern des del seu compte personal de Facebook. La caporal ha assegurat que qui va fer els escrits va ser la seva mare, usant el seu perfil per error, i acusa el cos d'haver-li "arruïnat la vida". "A la Generalitat, que jo anomeno Genestapo, hi està havent un cop d'estat des de dins de les institucions", ha afirmat, tot afegint que li "és igual" enfrontar-se a un nou expedient per les seves paraules.
La dona ha detallat que es vol reunir amb el ministre Zoido perquè li faciliti canviar de cos i presentar-li tres àlbums amb fotografies que, diu, demostren que companys seus s'identifiquen a les xarxes socials com a agents independentistes. "Diuen dictador al rei o feixista a Soraya Sáenz de Santamaria però a ells no els expedienten", ha criticat.
Una caporal dels Mossos, sobre els comandaments del cos: «Són tots uns colpistes disfressats»
Ja havia estat expedientada per insultar Puigdemont a Facebook i aquest dissabte, en un acte de SCC, ha rebatejat la Generalitat com la "Genestapo"
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2018 a
les 15:16
Et pot interessar
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
-
Política
Izquierdas territoriales
-
Política
Esquerres territorials
-
Política L'Audiència Nacional ordena bloquejar comptes bancaris de Zapatero
-
Política
El Parlament rebutja exigir l'A2 de català per renovar la residència dels migrants regularitzats
