Una regidora de Guanyem Badalona denuncia atacs islamòfobs i ho atribueix a Albiol

Fatima Taleb, d'origen magrebí, explica dues situacions amb les que s'ha trobat aquesta setmana | Assegura que fa més d'un any i mig que s'hi troba i que ara s'ha decidit a denunciar-ho

Publicat el 30 de gener de 2017 a les 11:39
La regidora de Guanyem Badalona, Fatima Taleb, ha volgut denunciar a través del seu perfil de Facebook les agressions racistes i islamòfobes que porta rebent des de fa un any i mig. El desencadenant, segons explica, és que aquesta setmana "ja van dos episodis", ocorreguts dilluns al matí, quan un home la va insultar i escopir, i dijous, quan una jove i al seva família també van insultar-la.

Taleba comenta que els atacs al fet que és musulmana. En aquest sentit, exposa que és "conscient" que aquests atacs es deuen al fet que "sóc membre destacada i visible d'una comunitat minoritària de Badalona". Amb tot, assegura que "tornaré a denunciar aquests actes, racistes, xenòfobs, islamòfobs, que molta gent pateix cada dia en silenci, veïns i veïnes musulmanes i d'altres col·lectius minoritaris d'origen estranger i gitano".

Més enllà, la regidora de l'equip de govern també considera que aquests actes són "fruit de la política del senyor Albiol del Partit Popular, que es va dedicar durant el seu mandat a sembrar l'odi i a dividir la ciutadania, vinculant els problemes com la pobresa, l'atur i la falta de seguretat a l'arribada de persones de procedència estrangera o fins i tot vinculant el terrorisme a l'Islam".