La direcció d'Unió Democràtica de Catalunya ja ha dit la seva sobre la decisió de l'alcalde de Vic i president de l'AMI, Josep Maria Vila d'Abadal, d'haver estripat el carnet del partit. A través d'un comunicat difós aquesta tarda, el sanedrí d'UDC assegura haver tingut coneixement de la baixa de Vila d'Abadal pels "mitjans de comunicació" hores abans que arribés la carta del ja ex-militant.
"Considerem que la seva decisió no es basa tant en l’agenda nacional d’Unió Democràtica, on conviuen diverses sensibilitats, sinó en la seva personalitat i en el seu afany de protagonisme, en la manca d’acceptació de la seva derrota en el darrer congrés i en el seu malestar per no haver format part de la llista per les eleccions del Parlament per la manca de suports en el si de la Intercomarcal de Barcelona Comarques", assegura el comunicat.
Unió carrega fort contra la baixa de Vila d'Abadal
Dur comunicat de la direcció d'UDC a la decisió de l'alcalde de Vic, hi veu "afany de protagonisme" i ressentiment per la derrota en el congrés
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2012 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
