ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
02 de març de 2010 a
les 18:55
Coll avall que tindria difícil tornar a ser diputat, Uriel Bertran, va ser escollit ahir al vespre alcaldable de Badalona a les pròximes eleccions municipals. El portaveu de la Coordinadora nacional de les dues onades de consultes independentistes que s’han celebrat a Catalunya, vol convertir Badalona “la capital de l'independentisme metropolità”. En un apunt al seu blog, on repassa la seva biografia política, marca el full de ruta de la seva nova singladura.
Uriel Bertran és actualment diputat del Parlament de Catalunya des del 2003 i abans havia estat el màxim dirigent de les joventuts d'Esquerra Republicana. A més va lidera el corrent crític esquerra independentista, i és professor de Microeconomia a la Universitat de Barcelona.
Blog d'Uriel Bertran
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
