El president de la formació d'ultradreta VOX, Santiago Abascal, ha amenaçat amb anar als tribunals si l'Ajuntament de Marinaleda (Sevilla), governat pel líder de la Candidatura de Unidad de los Trabajadores (CUT), Juan Manuel Sánchez Gordillo, no penja la bandera d'Espanya a la façana principal.
Per mitjà d'un comunicat, el partit informa que Abascal, acompanyat de dirigent a Andalusia de la formació, ha visitat Marinaleda per comprovar l'absència de l'ensenya espanyola del balcó de l'Ajuntament, considerant que vulnera la imposició de fer-la onejar a l'exterior de la casa consistorial.
Abascal, que ha recordat que la seva formació va obtenir tres vots en les últimes eleccions europees a Marinaleda, ha exigit a l'alcalde Gordillo una "ràpida resposta" i l'ha comminat a "complir la legalitat vigent".
VOX força una guerra de banderes a Andalusia
Política
El partit d'ultradreta amenaça amb els tribunals l'alcalde de Marinaleda per no penjar l'ensenya espanyola al balcó de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2015 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Política
David Fernàndez, nou militant de Bildu
-
Política
Dies de promeses
-
Política
El Parlament evita criticar Illa per «no defensar» els interessos de Catalunya
-
Política
Els compromisos d'ERC per al 29-N: pla de xoc en habitatge i blindar l'escola catalana
-
Política La Junta Electoral rebutja la petició de Puente d’esborrar el seu nom de la papereta del PSOE pel 29-N
-
Política
El Parlament demana a l'Estat que Catalunya tingui un salari mínim que suposi el 60% del mitjà
