El president de la formació d'ultradreta VOX, Santiago Abascal, ha amenaçat amb anar als tribunals si l'Ajuntament de Marinaleda (Sevilla), governat pel líder de la Candidatura de Unidad de los Trabajadores (CUT), Juan Manuel Sánchez Gordillo, no penja la bandera d'Espanya a la façana principal.
Per mitjà d'un comunicat, el partit informa que Abascal, acompanyat de dirigent a Andalusia de la formació, ha visitat Marinaleda per comprovar l'absència de l'ensenya espanyola del balcó de l'Ajuntament, considerant que vulnera la imposició de fer-la onejar a l'exterior de la casa consistorial.
Abascal, que ha recordat que la seva formació va obtenir tres vots en les últimes eleccions europees a Marinaleda, ha exigit a l'alcalde Gordillo una "ràpida resposta" i l'ha comminat a "complir la legalitat vigent".
VOX força una guerra de banderes a Andalusia
El partit d'ultradreta amenaça amb els tribunals l'alcalde de Marinaleda per no penjar l'ensenya espanyola al balcó de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2015 a les 17:46
Et pot interessar
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política El Govern admet cinc contractes amb una empresa d'armament israeliana fins al 2024
-
Política El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura
-
Política Un amic a Madrid amb turbulències: la inestabilitat de Sánchez, maldecap per a Illa
-
Política Collboni prohibeix les rutes de l'alcohol a tot Barcelona