Òmnium Ripollès comença la seva gira

Camprodon i Sant Joan, primeres xerrades de presentació

Publicat el 06 de juliol de 2011 a les 13:39
Presentació d'Òmnium al Ripollès. Foto: Twitter

Òmnium Cultural, una de les entitats culturals més potents del Principat, comença a fer els primers passos al Ripollès. Tot i tenir vora un centenar de socis a la comarca no disposava fins ara ni d'estructura ni havia realitzat activitat formal. Després d'una primera presentació amb l'assistència de socis, ara iniciaran una roda de xerrades arreu del Ripollès.

Tot plegat després d'escollir una junta gestora, encapçalada per Amadeu Rossell, Jordi Vilarrodà i Jaume Cabaní, i que de cara al febrer 2012 ha de preparar l'assemblea constituent i l'elecció de la junta definitiva. La gira d'actes els durà al llarg del juliol a Camprodon, Sant Joan, Vallfogona, Campdevànol i Ribes de Freser mentre que Ripoll es deixarà pel setembre.

Evidentment el creixement de l'entitat és una de les prioritats de la gestora. Els socis es poden donar d'alta des de la web.

Programa de xerrades

Dimecres 6 de juliol
Cooperativa. Camprodon (22:00)

Divendres 8 de juliol
Palmàs. Sant Joan de les Abadesses (21:30)

Divendres 15 de juliol
Casal cultural. Vallfogona de Ripollès (20:00)

Dijous 21 de juliol
Centre cívic de la Confiança. Campdevànol (21:30)

Dimecres 27 de juliol
Casal de cultura. Ribes de Freser (20:00)

Setembre (data per determinar)
Ripoll