El Comforsa Ripoll ha caigut als quarts de final de la Copa de la UEFS. Els ripollesos han perdut per 2 a 0 amb el VRZ de Bielorússia, un equip professional. El primer gol de l'equip de l'est ha arribat al minut 4 després d'una jugada amb múltiples rebots.
Els ripollesos han tingut dos pals però no han aconseguit l'empat. A la recta final, quan mancaven 10 segons, el VRZ ha sentenciat amb el segon gol. D'aquesta manera, el Comforsa Ripoll s'acomiada de la competició que es disputa a Bulgària i en la qual havia aconseguit dues victòries a la primera fase.
El Comforsa Ripoll cau eliminat a quarts de la Copa de la UEFS
Societat
El VRZ bielorús guanya per 2 a 0
ARA A PORTADA
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
-
-
Societat Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya Neus Climent
Publicat el
05 de maig de 2011 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
